Page 35 - sehifeler_Layout 1
P. 35
{YANVAR-MAY 2022} — ИШDЦNYAМЫЗ 33
Bu gün «AS Nəqliyyat» ölkədə beton və asfalt
istehsalı zavodları, beton pompaları, yük
avtomobilləri üçün soyuducu kabina sistemlə-
rinin satışı (Transicold) və eyni zamanda yük
avtomobilləri və inşaat texnikaları ehtiyat
hissələrinin satışı ilə də məşğuldur.
qitəni birləşdirən mühüm tranzit yolların- hansı gözləntiləriniz var? QARŞIDAKI 10 İLDƏ
dan biridir. Rusiyanın bu mövqedə sıradan - Qeyri-neft sektoru üzrə əsas daşıma- LOGİSTİKA SAHƏSİN-
çıxması Avropa ölkələri üçün Azərbaycanı lar əsasən Rusiya Federasiyasına edilir və DƏ CİDDİ İNKİŞAF
Asiyaya açılan qapı edir. Hal-hazırda Avro- 10 il əvvəllə müqayisədə daşıma həcmi GÖZLƏNİLİR VƏ BİZ
pa üçün Türkiyə, Gürcüstan və Azərbaycan 3-4 dəfə artıb. Qarşıdakı 10 ildə logistika DƏ BUNA HAZIR-
- Asiya bazarlarına və təbii ki, Çinə olan sahəsində ciddi inkişaf gözlənilir və biz də LAŞIRIQ. BU GÜN
əsas quru yoludur. Bu mənada Azərbay- buna hazırlaşırıq. Bu gün ölkənin illik xarici ÖLKƏNİN İLLİK XARİCİ
canı Türkiyə ilə birləşdirəcək Zəngəzur ticarət dövriyyəsi 40 milyard ABŞ dolların- TİCARƏT DÖVRİYYƏ-
dəhlizi Azərbaycanı əvəzedilməz bir ölkə dan çoxdur. Regionda olan son yeniliklər Sİ 40 MİLYARD ABŞ
edəcəkdir. Logistika sahəsində pandemi- və Zəngəzur dəhlizinin açılması ilə birlikdə DOLLARINDAN ÇOX-
yadan sonra ilk güclü canlanma müşahidə bu rəqəmin 5 il ərzində 70-90 milyard DUR.
olunur və bunun son 20 ildə görülməmiş dollara qalxması gözlənilir.
bir sürətlə inkişaf etməyini gözləyirik.
- Hazırda regionda baş verən gər-
- Daşıma-çatdırılma xidmətləri son ginliklər daşımaların maya dəyərini və
illər Azərbaycanda sürətlə inkişaf edən qiymətlərini də yüksəldib – siz bu dəyi-
sahədir. Burada fəaliyyət göstərən şikliyi hiss edirsinizmi? Belə vəziyyətdə
şirkətlərin sayı da sürətlə artır – sizcə fəaliyyətinizdə hansı yeniliklər tətbiq
belə artımın səbəbi nədir? edirsiniz?
- Artımın əsas səbəbi Azərbaycanın - Biz hər zaman suni qiymət artımının
son illərdə ölkə xaricindən idxalla yanaşı, qarşısını almağa çalışmışıq. Bu gün də
ölkə xaricinə də öz yerli istehsalı olan əsasən bazarın tələbatına və öz xərclə-
məhsulları ixrac etməsidir. Son 10 ildə rimizə uyğun qiymət təklif etməyə çalı-
Azərbaycanın xarici bazarlara məhsul ix- şırıq. Təbii ki, bəzi xərcləri də nəzərdən
racatı 3-4 dəfə artıb. Bu artım önümüzdəki qaçırmaq olmaz. Onlar daşımanın maya
illərdə daha da sürətlənəcək. Bunun əsas dəyərini bizdən asılı olmayan səbəblərdən
səbəbi Azərbaycanın qeyri-neft sahəsinə yüksəldir. Bu texnika bazarında da belə-
edilən yatırımlardır. dir. İş maşınlarının icarəsi ilə məşğul olan
- Sizin də qeyd etdiyiniz kimi, Azər-
baycanın coğrafi vəziyyəti ona əsas nəq-
liyyat dəhlizlərinin mərkəzində dayan-
mağa imkan verir. Nəqliyyat-logistika
sahəsi bundan faydalana bilirmi?
- Azərbaycan tarixi İpək Yolunun üzə-
rində yerləşib. Tarix boyunca bu torpaqlar
Çin və Avropanı birləşdirən əsas yol olub.
Son illərdə Azərbaycan rəhbərliyinin
yol infrasukturuna diqqəti və bu sahədə
edilən yatırımlar isə öz bəhrəsini verib və
Azərbaycanı önəmli tranzit ölkəyə çevirib.
- Hazırda ölkəmizdən və ölkəmiz
üzərindən ən aktiv daşımalar hansı
istiqamətədir? Qarşıdakı 10 illik dövrdən