Page 24 - sehifeler_Layout 1
P. 24

22      ИШDЦNYAМЫЗ    —   {İYUN-AVQUST 2022}

          LOGİSTİKA





                                                 “AZƏRBAYCANDA



                                                 AKTİV GÖMRÜK


                                                 DEPOLARININ



                                                 YARADILMASINI


                                                 TƏKLİF EDİRİK”





          Azərbaycanın ətrafındakı regionlarda cərəyan edən hadisələr iqtisadiyyatın əksər sahələ-
          rində olsa da, ilk növbədə nəqliyyat- logistika sektoruna mənfi təsirini göstərdi. Korona-
          virusdan sonra yeni dirçəlməyə başlayan sektor, Rusiya-Ukrayna müharibəsi və yanacaq
          qiymətlərinin artmasının təsirinə məruz qalıb. Azərbaycanın və regionun nəqliyyat logis-
          tika sektorundakı vəziyyət, burada baş verən proseslərin logistika şirkətlərinə təsiri və
          onların hökumətdən gözləntiləri ilə bağlı TÜİB-in «İş Dünyamız» jurnalının suallarına «İkra
          Logistika» nəqliyyat şirkətinin direktoru Günay Ağayeva cavab verir.


               ŞIRKƏTIMIZ BEY-          - Günay xanım, əvvəlcə «İkra Logistika»   keçirilən böyük layihələrin dasımalarında
          NƏLXALQ AVTOMOBIL          şirkəti barədə məlumat verərdiniz...    aktiv iştirak edib, məsələn, «Alov Qüllələri»
            YOLLARI, DƏNIZYO-           - Əvvəlcə qeyd edim ki, IKRA Logistika   layihəsi, Heydər Əliyev Mərkəzi layihəsi,
           LU, DƏMIR YOLU VƏ         şirkəti 30 il əvvəl, yəni  1992-ci ildə Türkiyə   «Socar HAOR», «Foodcity Xudat Agropark»,
             LAYIHƏ DAŞIMALA-        Cumhuriyyətində təsis edilib. Hal-hazırda   «Şahdağ» Turizm Mərkəzi, Bayraq Meydanı
           RINDA IXTISASLAŞIB.       şirkətimiz İngiltərə, Almaniya, Gürcüstan, İraq,   və sair layihələri göstərə bilərəm.
            IKRA LOGISTIKA-NIN       Türkiyə, Azərbaycan kimi ölkələrdə yerləşən
          TÜRKIYƏDƏ AVTOPAR-         ofisləri, quru/soyuduculu depoları və dünya   - Günay xanım, koronavirus (COVİD-19)
          KINDA TƏQRIBƏN 300         miqyasinda geniş partnyor şəbəkəsi vasitəsi   pandemiyası zamanı ölkələr arasında  və
              ƏDƏD NƏQLIYYAT         vasitəsi ilə müştərilərimizə xidmət verməkdə-  ölkə daxilində yük daşımaları dayanmasa
                                                                             da tətbiq edilən məhdudiyyətlər bu sahəyə
                 VASITƏSI VAR.       dir. Şirkətimizin qurducu düzgün kadr siyasəti
                                     nəticəsində IKRA Logistika fəaliyyət göstərdi-  təsirini göstərmişdi. Bu proseslər sizin şirkə-
                                     yi bazarlarda xidmət keyfiyyəti ilə hər zaman   tin fəaliyyətində özünü necə büruzə verdi?
                                     fərqlənməyi bacarıb.  Mən artıq 16 ildir IKRA   Və indi koronavirusun təsirinin aradan
                                     Logistikada fəaliyyət göstərirəm, hal-hazırda   qalxdığını söyləyə bilərik - Yəni nəqliyyat
                                     şirkətimizin Azərbaycan və Gürcüstan ofislə-  sektoru pandemiyadan əvvəlki vəziyyətə
                                     rinə rəhbərlik edirəm.                  qayıdıb?
                                                                                - Doğrudan da, koronavirus pandemi-
                                        - “İkra Logistika” şirkəti Azərbaycanda   yası qlobal iqtisadiyyata, bilavasitə logistika
                                     əsasən hansı növ daşımalarla məşğuldur?     sektoruna təsirsiz keçmədi. İlk zamanlarinda
                                        - Şirkətimiz beynəlxalq avtomobil yolları,   istehsal müəssisələrinin bağlanması, ölkələr-
                                     dənizyolu, dəmir yolu və layihə daşımaların-  də tətbiq edilən karantin şərtləri qeyri-müəy-
                                     da ixtisaslaşıb. IKRA Logistika-nın Türkiyədə   yənlik yaratmışdı.
                                     avtoparkında təqribən 300 ədəd nəqliyyat   Qlobal iqtisadiyyatı diqqətə alsaq, əlbəttə
                                     vasitəsi var. Azərbaycandan Türkiyə, is-  ki, pandemiyanın nəticələri hələ də davam
                                     tiqamətinə göndərilən neft-kimya, pambıq,   etməkdədir. O cümlədən də, dəniz yolu
                                     alüminium məhsullarının ixrac daşımalarında   daşımalarında qiymətlərdə ciddi yüksəlişlər
                                     fəal iştirak edirik. Eyni zamanda İngiltərə,   davam etməkdədir.
                                     Avropa, Uzaq Şərq, Türkiyə və Rusiya kimi   Məsələn, Çindən Potiyə dəniz yolu ilə
                                     ölkələrdən avtomobil yolu və dəniz yolu   olan marşrutu misal gətirsək (hansı ki, Çindən
                                     vasitəsilə idxalat/ixracat daşımalarını təşkil   Azərbaycana mallar əsasən bu yolla, Potidən
                                     edirik. Qürur hissi ilə qeyd etmək istəyirəm   isə Azərbaycana gətirilir), 40 futluq  kontey-
                                     ki, «IKRA Logistika» Azərbaycanda həyata   nerin daşınma qiyməti COVİD-19 pandemiya-
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29