Page 26 - sehifeler_Layout 1
P. 26

24      ИШDЦNYAМЫЗ    —   {İYUN-AVQUST 2022}





               AZƏRBAYCANDA          növbələrin olması təbiidir. Vəziyyəti həll et-  və bu təcrübədən istifadə edirik.
            YÜK DAŞIMALARI, O        mək üçün bizim Gömrük və Sərhəd xidmət-    Təklifimiz odur ki, bizdə də gömrük de-
           CÜMLƏDƏN TRANZIT          lərimiz qonşu ölkələrdə danışıb müvafiq həll   poları fəaliyyətə başlasın, bu o deməkdir ki,
          DAŞIMALARININ INKI-        yollarını tapa bilərlər.                yuxarıda qeyd etdiyim hal (yəni sənədlərdə
           ŞAFI  ÜÇÜN DÖVLƏT                                                 və ya hesabda problem) yaranıbsa, müştəri
            TƏRƏFINDƏN IŞLƏR            - Günay xanım, təqribən 5 il əvvəllə   və nəqliyyat şirkəti üçün ən yaxşı variant odur
          APARILIR.  O CÜMLƏ-        müqayisədə Azərbaycandan və ya ölkə-    ki, müştəri  öz yükünü gömrükdəki depola-
             DƏN 2015-CI ILDƏ        mizə xaricdən daşınan malların növü və is-  ra boşaldır,  avtomobil artıq sərbəst olur və
             TRANZIT YÜKDAŞI-        tiqamətlərində hansı dəyişikliklər baş verib?   başqa daşımalarla məşğul olur. İdxalatçı isə
              MALAR ÜZRƏ KO-            - Ümumiyyətlə qeyd edim ki, ölkə rəh-  problemini həll etdikdən və vergisini ödə-
           ORDINASIYA ŞURASI         bərliyinin həyata keçirdiyi uğurlu siyasət   dikdən sonra malını götürə bilir. Bu üsul eyni
                                                                             zamanda ticarətin də qarşısını açır. Çünki alıcı
                                     nəticəsində Azərbaycan iqtisadiyyatı daha da
           YARADILIB, BAKI-TIF-      güclənməkdədir və bu özünü nəqliyyat daşı-  vergisini ödəyib bu malı bir neçə ay ərzində
               LIS-KARS DƏMIR        malarında da göstərir. Azərbaycanda istehsal   satırsa, nə qədər mal satıbsa, onun vergisin
              YOLU XƏTTINƏ VƏ        edilən neft məhsulları Çin, Türkiyə, Rusiya   ödəyir, satılmayan mallar yenə də gömrükdə
          ƏLƏT LIMANINA CIDDI        kimi ölkələrə ixrac edilməkdədir. Qeyri-neft   depoda qalır.
            YATIRIMLAR EDILIR.       məhsullarından danışsaq, son illərdə pam-
                                     bıq məhsuluna çox ciddi əhəmiyyət verilir,   - Hazırda nəqliyyat və logistika şirkətlə-
                                     məsələn, 2021-ci ildə 350 000 ton pambıq   rinin qarşısında duran əsas problem, həllini
                                     məhsulu əldə edilib.                    gözləyən çətinlik hansıdır?
                                        Bundan başqa, 2019-cu ilin sonundan     - Əsas çətinliklərdən biri kimi - ölkəmizdə
                                     etibarən SOCAR polimer zavodu işə dü-   qeydiyyatda olan nəqliyyat şirkətlərinin bö-
                                     şüb. İllik istehsal gücü 300 min ton olan bu   yük əksəriyyətinin CMR siğortasının olmadı-
                                     müəssisənin istehsal etdiyi məhsullar Türkiyə,   ğını qeyd etmək istəyirəm. Belə ki, Azərbay-
                                     Rusiyaya və Şərqi Avropa ölkələrinə ixrac   canda fəaliyyət göstərən sığorta şirkətləri
                                     olunurlar. Bundan başqa «SOCAR karbomid»   CMR sığorta xidmətini təklif etmirlər. Ancaq
                                     zavodundan danışa bilərik, son 5 il ərzində   qlobal şirkətlər öz baş ofisləri vasitəsilə CMR
                                     fəaliyyətə başlayan zavodun illik 540 min ton   sığortası xidmətindən istifadə edə bilirlər. Vur-
                                     istehsal gücü var və onun məhsulları dün-  ğulamaq istəyirəm ki, «IKRA Logistika» olaraq
                                     yanın müxtəlif yerlərinə ixrac olunur.  Bütün   daşıdığımız bütün yüklər CMR konvensiyası
                                     bunlar ölkəmizdən ixracın  - həm neft, həm   çərçivəsində sığortalanmış hesab olunur.
                                     də qeyri-neft məhsullarının - həcminin artma-
                                     sına səbəb olur.                           - Nəqliyyat şirkətlərinin qaldırdığı
                                                                             məsələlərdən biri yük avtomobilləri parkının
                                        - Son ilər Azərbaycan neft-qaz ölkəsi ol-  yenilənməsi və avtomobillərə tətbiq edilən
                                     maqla yanaşı, nəqliyyat dəhlizlərini inkişaf   gömrük rüsumunun yüksəkliyi səbəbindən
                                     etdirir və regionun nəqliyyat mərkəzlərin-  bu prosesdə çətinlik yaranmasıdır. «İkra
                                     dən birinə çevrilmək istəyir, sizcə bu  sahə-  Logistika» şirkəti olaraq, sizcə bu vəziyyət
                                     nin inkişafı üçün indiyədək görülən işlərlə   nəqliyyat şirkətlərinin işinə necə təsir edir?
                                     yanaşı, başqa hansı addımlar atılmalıdır?   - Məndə olan məlumata görə, Azərbay-
                                        - Ümumiyyətlə qeyd edim ki, Azərbay-  canda beynəlxalq daşımalarda iştirak edən
                                     canda yük daşımaları, o cümlədən tranzit   avtomobillərin təqribən 60-65 faizi 5 yaş üzə-
                                     daşımalarının inkişafı  üçün dövlət tərəfindən   rindədir. Avtomobil parkını təzələmək üçün
                                     işlər aparılır.  O cümlədən 2015-ci ildə Tranzit   maliyyələşmə, güzəştli kreditlər tələb olunur
                                     Yükdaşımalar üzrə Koordinasiya Şurası ya-  və bizim avtomobillər daha geniş ərazilərdə
                                     radılıb, Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu xəttinə və   daşımalar edə bilsinlər.
                                     Ələt limanına ciddi yatırımlar edilir.     Hazırda dövlət fondu olaraq Sahibkarlığın
                                        Bununla yanaşı, fikrimcə, bu sahənin inki-  İnkişafı Fondu yük avtomobillərinin alınması
                                     şafı üçün əlavə addımlar da atıla bilər.   üçün güzəştli kredit ayırır, yəni Fond nəqliyyat
                                        Bunlardan biri nəqliyyat vasitələrinin idxal   vasitələrinin satın alınması üçün illik 5%-lə 5
                                     ve tranzit yükləmələrində boşdayanmalarının   milyon manata qədər kredit verir. Amma bu
                                     qarşısının alınması üçün ölkə ərazisində göm-  kreditlər maksimum cəmi 36 ay müddətinə
                                     rük statuslu depoların fəaliyyətə başlamasıdır.   ayrılır ki, bu da az müddətdir. Halbuki, nəqliy-
                                        Söhbət nədən gedir – məsələn, daşıma   yat vasitəsinəyatırılan investisiyanı qaytarıl-
                                     prosesində hər hansı müştərinin hesabında   ması üçün 4-6 il vaxt tələb olunur.
                                     və ya sənədlərində problem ortaya çıxa bilər.   Yəni uzunmüddətli güzəştli kreditlər daha
                                     Azərbaycanda vəziyyət belədir ki, müştəri,   yaxşı şərtlərlə, yəni daha uzun müddətə
                                     yəni idxalatçı, sənədlərdəki problemini həll   ayrılsa, nəqliyyatçılar yeni avtomobillər alar
                                     edənə qədər bizim avtomobilimiz yüklə bə-  və hazırda yetərincə köhnəlmiş avtopark
                                     rabər gözləmə məcburiyyətində qalır, bu isə   yenilənər. Nəticədə Azərbaycan nömrəli yük
                                     bəzən günlər və ya həftələrlə uzana bilər.   atomobilləri Avropa bazarında da işləyə bilər.
                                        Amma Avropada, İngiltərə və Türkiyədə   Hazırda isə bu köhnə avtoparkla biz təəssüf
                                     belə vəziyyətlə bağlı maraqlı təcrübə var.   ki, ancaq Türkiyə, Gürcüstan, Rusiya və İran
                                     Bizim də o ölkələrdə gömrük depolarımız var   bazarlarına gedə bilərik.
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31