Page 25 - sehifeler_Layout 1
P. 25

{İYUN-AVQUST 2022}    —    ИШDЦNYAМЫЗ      23







































                                                    - Dünyada yanacağın və xammalın
                                                  bahalaşması nəticəsində daşıma qiymətləri
         sından əvvəl 3-3,5 min dollara başa gəldiyi   də yüksəlməkdədir – bu artımı siz də hiss
         halda, hazırda 12-13 min dollar civarındadır və   edirsinizmi? Və artımın miqyasını bir neçə
         bu həddə qalmaqda davam edir.            misalla təsvir edə bilərsinizmi?
            Onu da qeyd edim ki, dünya ticarətində   - Bunu bütün nəqliyyat şirkətləri hiss edir.
         daşınan yüklərin 80%-i də məhz dəniz yolu   Rusiya-Ukrayna müharibəsindən sonra Av-
         ilə daşınır.                             ropa və Türkiyədə yüksələn dizel qiymətləri
                                                  səfər xərclərinin artmasına səbəb olub. Bun-
            - Son vaxtlar isə regionda baş verən   dan başqa, dünyada yaranan çip problemi
         hadisələr, daha dəqiqi Rusiya-Ukrayna    də yeni nəqliyyat vasitələrinin - yük avtomo-
         müharibəsi yük daşımalarına çətinliklər   billərinin satış qiymətlərinin əvvəlki illərdəki
         yaratmağa başlayıb. Bu proses sizin işinizə   qiymətinə nisbətən 25-30 % yüksəlməsinə
         də təsirini göstərirmi? Və göstərirsə, hansı   səbəb olub.
         formada?
            - Bəli, bü münaqişə də yük daşımalarına   - Sizcə bu problemləri – marşrutların
         təsirini göstərməkdədir. Rusiya-Ukrayna mü-  məcburən dəyişməsi, bahalıq problemlərini
         haribəsi səbəbindən Rusiya və Belarus qey-  aradan qaldırmaq üçün - hökumət hansı
         diyyat nişanlı avtomobillər Avropa ərazisində   addımları ata bilər?
         yükləmə əldə edə bilmirlər. Nəticədə əsas   - Marşrutların dəyişməsinə toxunsaq,
         yük axınının Türkiyə-Gürcüstan-Azərbay-  Azərbaycan öz coğrafi mövqeyi baxımından
         can-Rusiya dəhlizinə yönəlməsi sərhədlərdə   tranzit koridorda yerləşir. Xüsusi olaraq qış
         ciddi növbələrin yaranmasına səbəb olub.   aylarında Gürcüstan-Rusiya sərhədində hava
         Bu növbələr isə yüklərin təhvil verilməsinin   şəraiti ilə bağlı yük axınının Azərbaycan üzə-
         gecikməsinə və nəqliyyat vasitələrinin səfər   rindən həyata keçdiyini müşahidə etdik.
         müddətinin ciddi şəkildə uzanmasına səbəb   Çox şükür ki, bizdə dizelin qiymətləri
         olub.                                    sabit qalıb, dünya bazarında neftin qiymətinin   MARŞRUTLARIN DƏ-
            Məsələn, müharibədən əvvəl, yəni 2022-  artmasına baxmayaraq hökumət bunu sabit   YIŞMƏSINƏ TOXUN-
         ci ilin fevralına qədər Bakı-İstanbul-Bakı   saxlayır.                              SAQ, AZƏRBAYCAN
         xəttində yük avtomobilinin gediş-dönüş səfər   O ki qaldı sərhəddəki növbələrin yaratdığı   ÖZ COĞRAFI MÖVQEYI
         müddəti ortalama 18-20 gün idi. İndi, yəni   problemlərə, məncə Azərbaycan sərhədində   BAXIMINDAN TRANZIT
         müharibə başlayandan sonra isə həmin mar-  yaranan növbələrin azaldılması üçün bəzi   KORIDORDA YERLE-
         şrutla səfər müddəti 28-30 günədək uzanır,   addımları atmaq mümkündür.             ŞIR. XÜSUSI OLA-
         bunun da səbəbi sərhəddəki növbələrdir.    Bu sektora illərimizi sərf etdiyimiz     RAQ QIŞ AYLARINDA
         Səfər müddətinin uzanması da təbii ki, qiy-  üçün bilirik ki,  Rusiya-Ukrayna müharibəsi   GÜRCÜSTAN-RUSIYA
         mətlərə təsirini göstərir. Çünki bu gözləmə   fors-majordur. Əlbəttə ki, nə bizim sərhəd   SƏRHƏDINDƏ HAVA
         vaxtı zamanı nəqliyyat şirkətinin gəliri artmır,   keçid məntəqələrimiz, nə də Türkiyənin Sarp   ŞƏRAITI ILƏ BAĞLI YÜK
         amma müddət uzanır. Bu, eləcə də yanacaq   və Çıldır-Aktaş məntəqələri (hər iki məntəqə   AXINININ AZƏRBAYCAN
         qiymətlərinin artımı son halda ümümi daşıma-  Gürcüstan-Türkiyə sərhədində yerləşir) bu   ÜZƏRINDƏN HƏYATA
         ların qiymətinin yüksəlməsinə səbəb olur.   həcm üçün nəzərdə tutulmadığına görə belə   KEÇDIYINI MÜŞAHIDƏ
                                                                                             ETDIK.
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30