Page 25 - sehifeler_Layout 1
P. 25
{İYUN-AVQUST 2022} — ИШDЦNYAМЫЗ 23
- Dünyada yanacağın və xammalın
bahalaşması nəticəsində daşıma qiymətləri
sından əvvəl 3-3,5 min dollara başa gəldiyi də yüksəlməkdədir – bu artımı siz də hiss
halda, hazırda 12-13 min dollar civarındadır və edirsinizmi? Və artımın miqyasını bir neçə
bu həddə qalmaqda davam edir. misalla təsvir edə bilərsinizmi?
Onu da qeyd edim ki, dünya ticarətində - Bunu bütün nəqliyyat şirkətləri hiss edir.
daşınan yüklərin 80%-i də məhz dəniz yolu Rusiya-Ukrayna müharibəsindən sonra Av-
ilə daşınır. ropa və Türkiyədə yüksələn dizel qiymətləri
səfər xərclərinin artmasına səbəb olub. Bun-
- Son vaxtlar isə regionda baş verən dan başqa, dünyada yaranan çip problemi
hadisələr, daha dəqiqi Rusiya-Ukrayna də yeni nəqliyyat vasitələrinin - yük avtomo-
müharibəsi yük daşımalarına çətinliklər billərinin satış qiymətlərinin əvvəlki illərdəki
yaratmağa başlayıb. Bu proses sizin işinizə qiymətinə nisbətən 25-30 % yüksəlməsinə
də təsirini göstərirmi? Və göstərirsə, hansı səbəb olub.
formada?
- Bəli, bü münaqişə də yük daşımalarına - Sizcə bu problemləri – marşrutların
təsirini göstərməkdədir. Rusiya-Ukrayna mü- məcburən dəyişməsi, bahalıq problemlərini
haribəsi səbəbindən Rusiya və Belarus qey- aradan qaldırmaq üçün - hökumət hansı
diyyat nişanlı avtomobillər Avropa ərazisində addımları ata bilər?
yükləmə əldə edə bilmirlər. Nəticədə əsas - Marşrutların dəyişməsinə toxunsaq,
yük axınının Türkiyə-Gürcüstan-Azərbay- Azərbaycan öz coğrafi mövqeyi baxımından
can-Rusiya dəhlizinə yönəlməsi sərhədlərdə tranzit koridorda yerləşir. Xüsusi olaraq qış
ciddi növbələrin yaranmasına səbəb olub. aylarında Gürcüstan-Rusiya sərhədində hava
Bu növbələr isə yüklərin təhvil verilməsinin şəraiti ilə bağlı yük axınının Azərbaycan üzə-
gecikməsinə və nəqliyyat vasitələrinin səfər rindən həyata keçdiyini müşahidə etdik.
müddətinin ciddi şəkildə uzanmasına səbəb Çox şükür ki, bizdə dizelin qiymətləri
olub. sabit qalıb, dünya bazarında neftin qiymətinin MARŞRUTLARIN DƏ-
Məsələn, müharibədən əvvəl, yəni 2022- artmasına baxmayaraq hökumət bunu sabit YIŞMƏSINƏ TOXUN-
ci ilin fevralına qədər Bakı-İstanbul-Bakı saxlayır. SAQ, AZƏRBAYCAN
xəttində yük avtomobilinin gediş-dönüş səfər O ki qaldı sərhəddəki növbələrin yaratdığı ÖZ COĞRAFI MÖVQEYI
müddəti ortalama 18-20 gün idi. İndi, yəni problemlərə, məncə Azərbaycan sərhədində BAXIMINDAN TRANZIT
müharibə başlayandan sonra isə həmin mar- yaranan növbələrin azaldılması üçün bəzi KORIDORDA YERLE-
şrutla səfər müddəti 28-30 günədək uzanır, addımları atmaq mümkündür. ŞIR. XÜSUSI OLA-
bunun da səbəbi sərhəddəki növbələrdir. Bu sektora illərimizi sərf etdiyimiz RAQ QIŞ AYLARINDA
Səfər müddətinin uzanması da təbii ki, qiy- üçün bilirik ki, Rusiya-Ukrayna müharibəsi GÜRCÜSTAN-RUSIYA
mətlərə təsirini göstərir. Çünki bu gözləmə fors-majordur. Əlbəttə ki, nə bizim sərhəd SƏRHƏDINDƏ HAVA
vaxtı zamanı nəqliyyat şirkətinin gəliri artmır, keçid məntəqələrimiz, nə də Türkiyənin Sarp ŞƏRAITI ILƏ BAĞLI YÜK
amma müddət uzanır. Bu, eləcə də yanacaq və Çıldır-Aktaş məntəqələri (hər iki məntəqə AXINININ AZƏRBAYCAN
qiymətlərinin artımı son halda ümümi daşıma- Gürcüstan-Türkiyə sərhədində yerləşir) bu ÜZƏRINDƏN HƏYATA
ların qiymətinin yüksəlməsinə səbəb olur. həcm üçün nəzərdə tutulmadığına görə belə KEÇDIYINI MÜŞAHIDƏ
ETDIK.