Page 38 - sehifeler_Layout 1
P. 38
36 ИШDЦNYAМЫЗ — {İYUN-AVQUST 2022}
ULDUZ NIŞANI UY- cavab verərək «Ulduz nişanı» almalıdır. ləndirən qurum bu xidməti göstərərkən
ĞUNLUĞUN QIY- Bu isə o deməkdir ki, hazırda fəaliyyət qiymətləndirmənin, nəqliyyatın, yerləşmə
MƏTLƏNDIRILMƏSI göstərən hotellər ulduz nişanlarından isti- və qidalanmanın, əməyin ödənişi və son-
SAHƏSINDƏ AKKRE- fadə etmək üçün yeni sertifikasiya prose- rakı mərhələdə nəzarətin, monitorinqlərin
DITASIYA HAQQINDA surlarına uyğun şəkildə qiymətləndirilməli təşkili xərcləri ilə üzləşir. Prosesin davamlı
QANUNA UYĞUN və «Ulduz nişanı» ilə təmin edilməlidirlər. təşkili üçün gəlirlər bu xərcləri qarşılama-
OLARAQ VERILIR. lıdır. Xidmətlər üzrə tətbiq edilən tariflər
BƏLI, HOTELLƏRIN - Bu proses nə vaxtadək baş çatma- hazırlanarkən bu prinsiplər nəzərə alınmış-
SAYI ÇOXDUR. BU lıdır, hotellərə «Ulduz» almaq üçün nə dır. Bizim yanaşma ondan ibarətdir ki, bu
PROSESIN MƏR- qədər vaxt verilib? işi təşkil edən strukturun gəlirləri xərclərini
HƏLƏLI ŞƏKILDƏ - Qanuna görə, hotel fəaliyyətə başla- qarşılaya bilsin, yəni burada hər hansı bir
HƏYATA KEÇIRILMƏSI dığı 6 ay müddətində «ulduz nişanı» almaq biznes, kommersiya məqsədləri güdülmür.
YANAŞMASINA ÜS- üçün müraciət etməlidir. Bununla belə, sahibkarlıq subyektlərinin
TÜNLÜK VERILIR. də maliyyə yükü adekvatlığının təmin edil-
- Dövlət qurumları “ulduz nişanı”nı bu məsinə çalışılır. Bu məqsədlə də sertifika-
müddət ərzində verməyi çatdıracaqlar- siya xidməti dəyərinin hissə-hissə ödənişi
mı? Çünki hotellərin sayı az deyil. mexanizmi tətbiq edilir.
- Əslində, ulduz nişanı Uyğunluğun
qiymətləndirilməsi sahəsində akkreditasi- - Məhəmməd müəllim, Azərbaycanda
ya haqqında Qanuna uyğun olaraq verilir. 10-a yaxın hava limanı olsa da, turizm
Bəli, hotellərin sayı çoxdur. Bu prosesin məqsədilə hələlik yalnız əsasən, Bakı
mərhələli şəkildə həyata keçirilməsi Hava limanı istifadə edilir, regionlarda-
yanaşmasına üstünlük verilir. Yəni, ümumi kı digər hava limanları isə demək olar,
nəzərə aldıqda təqribən 3-4 il ərzində bü- istifadəsizdir. Bölgələrdən xaricə, hətta
tün hotellərin qiymətləndirilməsi prosesi daxili reyslərdə belə təyyarələr demək
tam başa çatmalıdır. Əslində, «ulduz nişa- olar ki, uçmur. Halbuki, həmin hava
nı» alınması prosesi daha əvvəl başlamışdı limanlarının aktiv istifadəsi bölgələrə
və pandemiya dövründə müəyyən hotellər xarici turizm axınını gücləndirə bilərdi.
bu nişanı əldə ediblər. Qanun qüvvəyə Eləcə də, ölkəyə ucuz qiymətə uçuşlar
minəndən sonra isə bu tələb artıq məcbu- təklif edən loukoster şirkətləri gətirilə
ridir. Yəni, əvvəllər ulduz nişanının alınma- bilər. Bu vəziyyəti dəyişmək üçün Dövlət
sı könüllü idi, indi bu tələb kimi qoyulub Turizm Agentliyinin hər hansı bir planı,
və məcburidir. hədəfi varmı?
- Qeyd edim ki, Dövlət Turizm Agent-
- «Ulduz nişanı» almayan hotellər liyi ölkənin nəqliyyat infrastrukturunun, o
cərimə olunacaqlar? cümlədən hava nəqliyyatı infrastrukturunun
Bəli, qanunvericiliyin bu istiqamətdə mövcud potensialının turizm aspektindən
tələbləri çox aydındır. Ulduz nişanı alma- səmərəli istifadəsində maraqlı olan əsas
dan fəaliyyət göstərən mehmanxanalar qurumlardan biridir. Çünki bu sahə ilə
müəyyən maliyyə sanksiyası ilə üzləşəcək. gəlmə turizminin inkişafı, ölkənin rəqabətli
destinasiyaya çevrilməsi hədəfləri arasında
- Hotel sektorunda olanlar bildirir ki, ciddi asılılıq vardır. Lakin Azərbaycanda
«Ulduz nişanının» alınması bahalı bir bütün aeroportlar “AZAL” QSC tərəfindən
xidmətdir. Məsələn, 40-50 otağı olan ho- idarə olunur. Dövlət Turizm Agentliyinin
telin «ulduz» alması üçün 2 min manata burda rolu daha çox təşviq formasında ola
yaxın ödəniş edilməlidir. Bu məbləğ nə bilər və bu istiqamətdə də bizim planlarımız
üçün belə yüksəkdir? var. Bu planlar hökumətə təqdim olunub,
- Nəzərə almaq lazımdır ki, bu bir məqsədəuyğun sayılacaqsa, qarşıdakı
xidmətdir. İstənilən uyğunluğu qiymət- müddətdə bu təşviqlər verilə bilər.
- Təşviqlərlə bağlı əsas ideya nədən
ibarətdir?
Dövlət Turizm Agentliyi ölkənin nəqliyyat infrastrukturu- - Təklif edilən təşviqlər destinasiya
nun, o cümlədən hava nəqliyyatı infrastrukturunun mövcud üzrə uçuşlarının sayının-intensivliyinin
artırılması, uçuş coğrafiyasının genişləndi-
potensialının turizm aspektindən səmərəli istifadəsində ma- rilməsi, yəni marşrutların diversifikasiyası,
raqlı olan əsas qurumlardan biridir. Çünki bu sahə ilə gəlmə doluluq səviyyəsinin artırılması kimi hə-
dələri əhatə edir. Hansı ki, dünya prakti-
turizminin inkişafı, ölkənin rəqabətli destinasiyaya çevrilməsi kasında da bu üsullardan geniş istifadə
edilir. Əsas yanaşma isə daşınan turist sayı
hədəfləri arasında ciddi asılılıq vardır. və təşkil edilən yeni reyslərə görə subsidi-