Page 15 - sehifeler_Layout 1
P. 15

{İYUN-AVQUST 2022}    —    ИШDЦNYAМЫЗ      13





                                                  İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi ilə əlaqə-  “ISTEHLAKÇILARIN
                                                  dar 2021-ci ilin 7 ayı ərzində 1112 müraciət   HÜQUQLARININ
                                                  müsbət həllini tapmışdırsa, cari ilin müvafiq   MÜDAFIƏSI HAQQIN-
                                                  dövründə bu rəqəm 1274-dür. Bir məqamı da   DA” QANUNA VƏ
                                                  vurğulayım ki, istehlakçı şikayətlərinin dəyəri
                                                  adətən kiçik olsa da təkcə bu ilin 7 ayı ərzində   DIGƏR BU SAHƏYƏ
                                                  205 min manatdan artıq vəsait istehlakçılara   AID 7-DƏN ARTIQ
                                                  qaytarılıb, yaxud onlara dəymiş ziyan sahi-  NORMATIV SƏNƏDƏ
                                                  bkarlar tərəfindən ödənilib. Dövlət Xidməti   YENIDƏN BAXILARAQ
                                                  istehlakçıların hüquqlarının daha səmərəli   HƏMIN SƏNƏDLƏRƏ
                                                  qorunması üçün fəal iş aparılır, beynəlxalq   ƏLAVƏ VƏ DƏYIŞIK-
                                                  təcrübəyə əsaslanaraq yeni metodologiyalar   LIKLƏRI NƏZƏRDƏ
                                                  öyrənilir. “İstehlakçıların hüquqlarının müda-  TUTAN LAYIHƏLƏR
                                                  fiəsi haqqında” Qanuna və digər bu sahəyə   HAZIRLANIB.
                                                  aid 7-dən artıq normativ sənədə yenidən
                                                  baxılaraq  həmin sənədlərə əlavə və dəyi-
                                                  şiklikləri nəzərdə tutan layihələr hazırlanıb.
                                                  Bundan əlavə, istehlakçıların müraciətlərinin
                                                  araşdırılması zamanı qüsurlu və keyfiyyətsiz
          şirkətlərinin sahibkarlıq mühitinə əsasən iki   mallar üzrə ekspertizanın aparılması qaydaları
          yolla daha geniş təsir etdiyi müşahidə edi-  yenidən işlənilib. Dövlət Xidməti olaraq işimiz
          lir. Bunlardan biri - təbii inhisar subyektinin   yalnız istehlakçı müraciətlərinə baxılması ilə
          xidmətlərin təchiz edilməsi ilə yanaşı, biznes   yekunlaşmır, istehlakçı hüquqlarının müdafiə-
          fəaliyyətinin də həyata keçirilməsidir. Məsələn,   sini həyata keçirən digər dövlət qurumları ilə,
          telekommunikasiya sahəsində özəl provay-  qeyri-hökumət təşkilatları ilə əməkdaşlıq edir,
          derlərlə yanaşı “Aztelekom” MMC tərəfindən   mütəmadi olaraq paytaxtda və regionlarda
          də internet xidmətlərinin göstərilməsi, dəmir-  sahibkarlarla maarifləndirmə tədbirləri həyata
          yol daşımalarında özəl ekspeditor şirkətləri   keçiririk. İlk dəfə olaraq birgə səylərimiz nəti-
          ilə yanaşı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC   cəsində hakimlərin, vəkillərin və mediatorların
          tərəfindən də ekspeditor fəaliyyətinin həyata   işə qəbul proqramlarına istehlakçı hüquqları
          keçirilməsini qeyd edə bilərik. Aydındır ki, əgər   mövzusu daxil edilib. Ədliyyə Nazirliyinin
          xidmətlərin təchizatçısı olan dövlət şirkətləri   Ədliyyə Akademiyası, Azərbaycan Respubli-
          həmin sahədə biznes fəaliyyəti göstərərlərsə   kası Vəkillər Kollegiyası, Mediasiya Şurası ilə
          belə bir şəraitdə özəl sahibkarlıq subyektləri-  istehlakçı hüquqlarının qorunması sahəsində
          nin onlarla rəqabət aparması çətinləşər. Hər   fəal əməkdaşlıq edirik.
          iki təbii inhisar subyekti barədə iş qaldırılaraq
          araşdırma aparılıb və müvafiq qərarlar qəbul   - Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət
          edilib. Digər tərəfdən müəyyən hallarda təbii   Dövlət Xidmətinin əsas fəaliyyət istiqamətlə-
          inhisar subyektləri tərəfindən sahibkarların mü-  rindən biri də istehlakçıların hüquqlarının qo-
          raciətlərinə operativ qaydada baxılmaması, bü-  runması, istehlak bazarında malların (işlərin,
          rokratik əngəllərin yaradılması, artan tələbatın   xidmətlərin) keyfiyyətinə və təhlükəsizliyinə,
          tam qarşılanmaması, aşkar edilən pozuntularla   eləcə də ticarət və xidmət sahələrində norma
          bağlı bəzən kifayət qədər yüksək cərimələrin   və qaydalara riayət olunmasına nəzarət
          tətbiq edilməsinə yol verilir ki, bütün bunlar   etməkdir. Xidmətin bu istiqamətdə hazırki
          da sahibkarlıq fəaliyyətində ciddi çətinliklərə   fəaliyyəti barədə nə deyə bilərsiz?
          gətirib çıxarır.                           - Əslindəbizim bütün fəaliyyətimizin
            Belə hallarda Dövlət Xidməti bu çətinliklə-  mərkəzində vətəndaşların, yəni istehlakçıla-
          rin aradan qaldırılması üçün müvafiq addımlar   rın mənafelərinin qorunması dayanır. Digər
          atır, zərurət yarandıqda təbii inhisar subyekti-  fəaliyyətlərimizin məntiqi sonu da istehlakçı
          nin nümayəndəsi və sahibkar dəvət edilərək   məmnunluğu, onların azad rəqabət şəraitində
          mövcud problem birlikdə araşdırılır və onun   keyfiyyətli və təhlükəsiz mallarla təminatıdır.
          həlli istiqamətində əlavə tədbirlər görülür.   Ölkədə sahibkarlığı stimullaşdırılmaq məqsədi
          Qeyd edim ki, Dövlət Xidmətinin məqsədlərin-  ilə “Sahibkarlıq sahəsində aparılan yoxlamala-
          dən biri də istehlakçıların qanuni mənafelərinin   rın dayandırılması haqqında” Qanunla sahib-
          müdafiəsi ilə yanaşı, təbii inhisar subyektlərinin   karlıq sahəsində aparılan yoxlamalar 2023-cü
          biznes mühitinə mənfi təsirlərinin qarşısının
          alınmasıdır və bu istiqamətdə ciddi addımlar
          atılır.
            - İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi sahə-
          sində hansı işlər görülür? İstehlakçı müraciət-  Dövlət Xidməti olaraq işimiz yalnız istehlakçı müraciətlərinə
          lərinin təmin olunması istiqamətində hansı
          yeniliklər var?                         baxılması ilə yekunlaşmır, istehlakçı hüquqlarının müdafiəsini hə-
            - Əvvəla qeyd edim ki, ötən illərlə müqa-  yata keçirən digər dövlət qurumları ilə, qeyri-hökumət təşkilatla-
          yisədə istehlakçılar daha fəaldır və müraciət-
          lərin sayında artım müşahidə olunur. Bununla   rı ilə əməkdaşlıq edir, mütəmadi olaraq paytaxtda və regionlarda
          bərabər haqlı, əsaslı şikayətlərin öz həllini
          tapmasında da müsbət dinamika hiss edilir.   sahibkarlarla maarifləndirmə tədbirləri həyata keçiririk.
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20