Page 15 - sehifeler_Layout 1
P. 15
{İYUN-AVQUST 2022} — ИШDЦNYAМЫЗ 13
İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi ilə əlaqə- “ISTEHLAKÇILARIN
dar 2021-ci ilin 7 ayı ərzində 1112 müraciət HÜQUQLARININ
müsbət həllini tapmışdırsa, cari ilin müvafiq MÜDAFIƏSI HAQQIN-
dövründə bu rəqəm 1274-dür. Bir məqamı da DA” QANUNA VƏ
vurğulayım ki, istehlakçı şikayətlərinin dəyəri
adətən kiçik olsa da təkcə bu ilin 7 ayı ərzində DIGƏR BU SAHƏYƏ
205 min manatdan artıq vəsait istehlakçılara AID 7-DƏN ARTIQ
qaytarılıb, yaxud onlara dəymiş ziyan sahi- NORMATIV SƏNƏDƏ
bkarlar tərəfindən ödənilib. Dövlət Xidməti YENIDƏN BAXILARAQ
istehlakçıların hüquqlarının daha səmərəli HƏMIN SƏNƏDLƏRƏ
qorunması üçün fəal iş aparılır, beynəlxalq ƏLAVƏ VƏ DƏYIŞIK-
təcrübəyə əsaslanaraq yeni metodologiyalar LIKLƏRI NƏZƏRDƏ
öyrənilir. “İstehlakçıların hüquqlarının müda- TUTAN LAYIHƏLƏR
fiəsi haqqında” Qanuna və digər bu sahəyə HAZIRLANIB.
aid 7-dən artıq normativ sənədə yenidən
baxılaraq həmin sənədlərə əlavə və dəyi-
şiklikləri nəzərdə tutan layihələr hazırlanıb.
Bundan əlavə, istehlakçıların müraciətlərinin
araşdırılması zamanı qüsurlu və keyfiyyətsiz
şirkətlərinin sahibkarlıq mühitinə əsasən iki mallar üzrə ekspertizanın aparılması qaydaları
yolla daha geniş təsir etdiyi müşahidə edi- yenidən işlənilib. Dövlət Xidməti olaraq işimiz
lir. Bunlardan biri - təbii inhisar subyektinin yalnız istehlakçı müraciətlərinə baxılması ilə
xidmətlərin təchiz edilməsi ilə yanaşı, biznes yekunlaşmır, istehlakçı hüquqlarının müdafiə-
fəaliyyətinin də həyata keçirilməsidir. Məsələn, sini həyata keçirən digər dövlət qurumları ilə,
telekommunikasiya sahəsində özəl provay- qeyri-hökumət təşkilatları ilə əməkdaşlıq edir,
derlərlə yanaşı “Aztelekom” MMC tərəfindən mütəmadi olaraq paytaxtda və regionlarda
də internet xidmətlərinin göstərilməsi, dəmir- sahibkarlarla maarifləndirmə tədbirləri həyata
yol daşımalarında özəl ekspeditor şirkətləri keçiririk. İlk dəfə olaraq birgə səylərimiz nəti-
ilə yanaşı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC cəsində hakimlərin, vəkillərin və mediatorların
tərəfindən də ekspeditor fəaliyyətinin həyata işə qəbul proqramlarına istehlakçı hüquqları
keçirilməsini qeyd edə bilərik. Aydındır ki, əgər mövzusu daxil edilib. Ədliyyə Nazirliyinin
xidmətlərin təchizatçısı olan dövlət şirkətləri Ədliyyə Akademiyası, Azərbaycan Respubli-
həmin sahədə biznes fəaliyyəti göstərərlərsə kası Vəkillər Kollegiyası, Mediasiya Şurası ilə
belə bir şəraitdə özəl sahibkarlıq subyektləri- istehlakçı hüquqlarının qorunması sahəsində
nin onlarla rəqabət aparması çətinləşər. Hər fəal əməkdaşlıq edirik.
iki təbii inhisar subyekti barədə iş qaldırılaraq
araşdırma aparılıb və müvafiq qərarlar qəbul - Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət
edilib. Digər tərəfdən müəyyən hallarda təbii Dövlət Xidmətinin əsas fəaliyyət istiqamətlə-
inhisar subyektləri tərəfindən sahibkarların mü- rindən biri də istehlakçıların hüquqlarının qo-
raciətlərinə operativ qaydada baxılmaması, bü- runması, istehlak bazarında malların (işlərin,
rokratik əngəllərin yaradılması, artan tələbatın xidmətlərin) keyfiyyətinə və təhlükəsizliyinə,
tam qarşılanmaması, aşkar edilən pozuntularla eləcə də ticarət və xidmət sahələrində norma
bağlı bəzən kifayət qədər yüksək cərimələrin və qaydalara riayət olunmasına nəzarət
tətbiq edilməsinə yol verilir ki, bütün bunlar etməkdir. Xidmətin bu istiqamətdə hazırki
da sahibkarlıq fəaliyyətində ciddi çətinliklərə fəaliyyəti barədə nə deyə bilərsiz?
gətirib çıxarır. - Əslindəbizim bütün fəaliyyətimizin
Belə hallarda Dövlət Xidməti bu çətinliklə- mərkəzində vətəndaşların, yəni istehlakçıla-
rin aradan qaldırılması üçün müvafiq addımlar rın mənafelərinin qorunması dayanır. Digər
atır, zərurət yarandıqda təbii inhisar subyekti- fəaliyyətlərimizin məntiqi sonu da istehlakçı
nin nümayəndəsi və sahibkar dəvət edilərək məmnunluğu, onların azad rəqabət şəraitində
mövcud problem birlikdə araşdırılır və onun keyfiyyətli və təhlükəsiz mallarla təminatıdır.
həlli istiqamətində əlavə tədbirlər görülür. Ölkədə sahibkarlığı stimullaşdırılmaq məqsədi
Qeyd edim ki, Dövlət Xidmətinin məqsədlərin- ilə “Sahibkarlıq sahəsində aparılan yoxlamala-
dən biri də istehlakçıların qanuni mənafelərinin rın dayandırılması haqqında” Qanunla sahib-
müdafiəsi ilə yanaşı, təbii inhisar subyektlərinin karlıq sahəsində aparılan yoxlamalar 2023-cü
biznes mühitinə mənfi təsirlərinin qarşısının
alınmasıdır və bu istiqamətdə ciddi addımlar
atılır.
- İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi sahə-
sində hansı işlər görülür? İstehlakçı müraciət- Dövlət Xidməti olaraq işimiz yalnız istehlakçı müraciətlərinə
lərinin təmin olunması istiqamətində hansı
yeniliklər var? baxılması ilə yekunlaşmır, istehlakçı hüquqlarının müdafiəsini hə-
- Əvvəla qeyd edim ki, ötən illərlə müqa- yata keçirən digər dövlət qurumları ilə, qeyri-hökumət təşkilatla-
yisədə istehlakçılar daha fəaldır və müraciət-
lərin sayında artım müşahidə olunur. Bununla rı ilə əməkdaşlıq edir, mütəmadi olaraq paytaxtda və regionlarda
bərabər haqlı, əsaslı şikayətlərin öz həllini
tapmasında da müsbət dinamika hiss edilir. sahibkarlarla maarifləndirmə tədbirləri həyata keçiririk.