Page 52 - sehifeler_Layout 1
P. 52

50          {N-2`2018}











               BİZNES









                    TARİXİ








                   türkİyədə nəsİldən nəsİlə

                        keçən Aİlə şİrkətlərİ...




             Türk iqtisadiyyatında sayı az da olsa,                                        “bİrİncİ nəsİl QurAr,
             Osmanlı İmperatorluğu dövründə qu-    yandırmasıdır.                          İkİncİ QurşAQ İdArə,
             rulmuş və Türkiyə Cümhuriyyətinin     Aİləmİn şİrkətİ – necə Qurulur?         üçüncü nəsİl dA
             quruluşuna şahidlik etmiş şirkətlər                                           bAtırır” sözünün tez-
                                                                                           tez İstİFAdə edİldİyİ
             var. İqtisadi həyatda hər il minlərlə    Mövzuya  «ailə  şirkəti  necə  qurulur?»   türkİyə İQtİsAdİyyAtın-
             şirkət qurulur, minlərlə şirkət də    sualıyla başlayaq.                      dA bİr Aİlə şİrkətİnİn
                                                      Əvvəla  qeyd  edək  ki,  şirkətin  adı  ilə
             müxtəlif səbəblərlə iflas edir. Bəzi   ailənin  adı  və  presteji  birgə  gəlir.  Dün-  ortAlAmA ömrü 25
             markalar isə əsrlərə meydan oxuyur.   yada  və  ölkəmizdə  mövcud  şirkətlərin   İldİr.
             İndi Türkiyədə təxminən 3 milyon      əksəriyyətini də ailə şirkətləri təşkil edir. Bu
             şirkət (anonim və limited də daxil    vəziyyət,  ailə  şirkətlərinin  getdikcə  daha
                                                   çox  yayılmasına,  məşhurlaşmasına  və
             olmaqla) var. Bu şirkətlərin yüzdə    diqqət  mərkəzinə  çıxmasına  səbəb  olur.
             85-i 1996-cı ildən sonra, 65%-i isə   Çünki sürətlə dəyişən dünyamızda bazar-
             2000-ci ildən sonra qurulub.          lar köhnə klassik quruluşunu itirərkən, is-
                                                   tehsal formaları da sürətlə dəyişir. Bunlara
                                                   paralel  olaraq  pulun  qazanılması,  qorun-
             bİrİncİ nəsİl QurAr, İkİncİ İdArə     ması və investisiyaya çevrilməsi prosesi də
             edər, üçünü nəsİl  bAtırAr...         getdikcə daha kompleks bir hal almaqda-
                                                   dır.
                                                      Nəzərə alanda ki, hazırda məlumat tu-
               “Birinci  nəsil  qurar,  ikinci  qurşaq   fanı  istənilən  şəxsə  zərbə  vura  bilər,  ailə
             idarə,  üçüncü  nəsil  də  batırır”  sözünün   şirkətlərinin  işlərinin  o  qədər  də  asan  ol-
             tez-tez  istifadə  edildiyi  Türk  iqtisadiyya-  madığı aydın olur. Məhz bunun nəticəsidir
             tında  bir  ailə  şirkətinin  ortalama  ömrü   ki, araşdırmalara görə, qurulan hər 100 ailə
             25  ildir.  Türkiyənin  ən  köhnə  markaları-  şirkətinin təxminən 80-i dağılır və yox olur.
             nın  əhəmiyyətli  hissəsi  qida  sektorunda
             fəaliyyət  göstərir.  Türkiyədə  100-cü  ilini
             keçən  şirkət  sayının  az  olmasının  əsas   duyğulArlA bİznesİn
             səbəblərindən  biri  Osmanlıdan  Türkiyə   bİrləşdİyİ yer
             Cümhuriyyətinə  keçid prosesində möv-
             cud  şirkətlərin  çoxunun  fəaliyyətini  da-  Ailə şirkətlərindəki çətinliklərin təmə-
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57